حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
سرخط خبرها

سرلشکر سلامی: جوانان مهره شطرنج سیاسی دشمنان نشوند| با همین جوانان فریب‌خورده به سراغ دشمنان می‌رویم

  • کد خبر: ۱۲۸۹۰۸
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
سرلشکر سلامی: جوانان مهره شطرنج سیاسی دشمنان نشوند| با همین جوانان فریب‌خورده به سراغ دشمنان می‌رویم
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به جوانان می‌گویم که دشمن را بشناسید و مهره شطرنج سیاسی دشمن علیه کشور نشوید، گفت: به دشمن می‌گوییم؛ با همین جوانانی که فریب شما را خورده‌اند به‌سراغ شما خواهیم آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور، اظهار داشت: امروز دشمن سناریویی را در پیش گرفته است و با اقدامات شیطانی از طریق رسانه‌ها ـ در حالی که ما می‌بینیم ـ از درون اتاق‌های فکر در واشنگتن و نیویورک و در برخی کشور‌های اروپایی و عوامل خود در ریاض در حال تلاش برای بر هم‌زدن دستاورد‌های بزرگ حاصل خون شهیدان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن نمی‌تواند درخشش‌های ایران اسلامی را ببیند، دشمنان نمی‌توانند ایران عبورکننده از فراز تحریم‌ها را ببینند، دشمنان نمی‌توانند ایران سربلند و عزتمند و ایران فاتح قله‌های سخت را ببینند. عده قلیلی از جوانان کشور تحت‌تأثیر القائات دشمن قرار گرفتند و به این جوانان اندک می‌گویم که دشمن را بشناسید و مهره شطرنج سیاسی دشمن علیه کشور نشوید؛ شما نباید پیاده‌نظام ژنرال‌های سیاسی دشمنانمان بشوید، این دشمنان هرگز خیرخواه شما نیستند و آن‌ها را می‌شناسیم؛ این‌ها شیطانند!

سرلشکر سلامی تصریح کرد: برای انسان‌های باایمانی که به کبریایی خدا ایمان دارند، قدرت‌های شیطانی، به حساب نمی‌آیند. بی‌اعتنایی شهیدان به قدرت شیاطین را در میدان‌های سخت جنگ دیده‌ایم؛ از هنگامی که مردان دریادل ما از امواج دریا در عملیاتِ فتح اسکله الامیه نمی‌ترسیدند و کیلومتر‌ها با سلاح شنا کردند تا آن اسکله نفتی را از لوث متجاوزین پاک کنند، با هم میان امواج نذر کردند اگر راه را پیدا کنند، حقوق‌شان را به فقرا ببخشند تا بتوانند صفحه‌ای جاودانه بر مجموعه افتخارات دوران دفاع بیفزایند.

فرمانده کل سپاه پاسداران متذکر شد: ورزشکاران ما از همین جنس بوده‌اند، آن‌ها با زیباترین رفتار‌های سرشار از روح غیرت، فتوت و جوانمردی به‌سوی جبهه‌ها رفتند، در جست‌وجوی این هستند که پرچم و سرود مقدس کشورمان را برافراشته و طنین‌انداز کنند. هرگاه آن‌ها در میادین هستند دست‌های مردم برای دعا به آسمان دراز شد تا ورزشکاران، شکوه ملت را به نمایش بگذارند، وقتی پیروز می‌شوند، خدا را سجده می‌کنند و دچار غرور نمی‌شوند و پیروزی را از آنِ خدا و دعای مردم می‌دانند و این شرف ورزشکاری است.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: ورزشکاران در میدان جنگ از این‌همه رؤیا دست کشیدند و مدال را با پلاک بر گردن آویختند، این یعنی اوج شرف و جوانمردی؛ اینان فتوت را از امیر مؤمنان (ع) آموخته‌اند، این منش قهرمانان ماست همانند آنان که شهید شدند، مثل شهید ابراهیم هادی یا پهلوان جاودانه غلامرضا تختی که تمام وجودش عشق به وطن، میهن و ملت بود. در جامعه ورزشی ما از این جوانان با پیشکسوتانی اصیل، متدین و انقلابی و پرستاره بی‌شمارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به آشوبگران خیابانی گفت: چرا در خیابان به بسیجی‌ها و مدافعان امنیت حمله می‌کنید؟ چرا افتخار شما مثل افتخار دشمن شده است؟ اگر یک نیروی مدافع امنیت و وطن و اسلام را شهید کنید افتخار می‌کنید و آیا می‌توانید به تاریخ پاسخ بدهید؟ چرا این‌گونه عمل می‌کنید؟ مگر این نظام جز استقلال، آزاد شدن و جز برای رفع فقر و محرومیت و جز برای پیشرفت و امنیت و جز برای رفاه و جز برای مفتخر کردن این مردم در همه عرصه‌ها، کار دیگری می‌کند؟ مگر مقابل دشمنان نایستاده است، چرا می‌خواهید بر این ایستادگی آسیب بزنید؟ چرا حرف‌های حق را نمی‌شنوید و در غوغای باطل و در فضای مه‌آلود گرفتار شده‌اید و چرا به ارکان مقدس انقلاب و نظام اهانت می‌کنید؟ آیا آمریکا به چیزی غیر از این می‌اندیشد؟

وی اضافه کرد: دشمنانی که امروز به شما فرمان می‌دهند که در خیابان‌ها بریزید و آتش بزنید و نیرو‌های امنیتی و مدافعان امنیت کشور را مورد حمله قرار بدهید و آن‌ها را ترور کنید و اقتصاد کشور را متوقف کنید، از کشته شدن جوانان لذت می‌برند و خیرخواه شما نیستند و ما آنان را می‌شناسیم و آنان شیطان هستند و مراقب باشید جوانان عزیز. این‌همه افتخار و بزرگی و عظمت و منزلت و این درخشش سیاسی کشور در نظام بین‌الملل، قدرت نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و این امنیت مقتدرانه و این آرامش شکوهمند، محصول ریخته شدن خون صد‌ها هزار جوان شهید است، به صورت آنان چنگ نزنید و مواظب باشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: شما که امروز بسیجیان را شهید می‌کنید بدانید آنان همان‌هایی هستند که در دمای ۴۰ درجه زیر صفر در ارتفاعات غرب کشور برای نگهداری از حرمت نوامیس شما منجمد می‌شوند. به دشمن می‌گوییم؛ با همین جوانانی که فریب شما را خورده‌اند به‌سراغ شما خواهیم آمد، این اندک جوانان به دامان ملت برمی‌گردند و شما را به‌زودی خواهند شناخت، ما با همین‌ها انتقام می‌گیریم، مراقب باشید به‌سراغ شما خواهیم آمد.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: جامعه ورزشی ما جامعه سالمی است و آن‌ها باشرف هستند و این را در صحنه‌های مختلف دیده‌ایم و ما تعصب و غیرت آن‌ها را برای پیروز شدن بر دشمنان دیده‌ایم. عرصه‌های ورزشی ما سرشار از آفرینش افتخارات است. بعد از انقلاب بانوان در عرصه‌های ورزشی جهان با وقار و با نجابت و با عصمت و پاکی زن مسلمان و با حجاب می‌درخشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هیچ‌کس به‌اندازه ورزشکاران پرچم ما را در جهان به اهتزاز در نیاورده و یا سرود این نظام مقدس را طنین‌انداز نکرده است، خاطرنشان کرد: من یک سرباز کوچکم، ولی هربار که وزنه‌برداران ما وزنه می‌زنند با آن‌ها ناخودآگاه بلند می‌شوم، زیرا ورزشکاران ما در میدان مسابقه با شرف می‌جنگند. همان‌گونه که جوانان قدرتمند بسیج، ارتش ما و سپاه ما در عرصه یک آرایش دفاعی مقابل دشمن ایستادند و استقلال و امنیت و عظمت و شکوه کشور را تثبیت کردند، ورزشکاران ما هم همین‌گونه‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->